2010年12月18日星期六

I am very very hope that you can forget all the unhappy event
everything begin again
A new life ,A new one for you~
pls dont want hurt youself
that was unworth
i just can said sorry to you....
i truly blessing u
you can find someone more better....






為什麼在那一刻我哭了~
是開心的哭?還是......
未來的路還很遠
我們要一起努力=)
真的希望一切會很好
我的執著還是我的執著
沒人改變得料我........




我想要一個人逛街,一個人吃飯
我想要去海邊大喊!
我想要看夜景....

没有评论:

发表评论